Google SA360 z supportem automatycznego określania stawek dla Microsoft

Źródło graficzne: Freepik.com

Google uruchamia program beta umożliwiający reklamodawcom aktywację automatycznego określania stawek od Microsoft w ramach strategii ustalania stawek Search Ads 360. Rozwiązanie pozwoli na łatwiejszą i efektywniejszą optymalizację kampanii.

Najważniejsze usprawnienia to:

  • Automatyczne określanie stawek Microsoft optymalizuje stawki na poziomie aukcji w czasie rzeczywistym.
  • Reklamodawcy mogą wykorzystywać dane konwersji Floodlight do zwiększania skuteczności kampanii produktowych i wyszukiwania w Microsoft.
  • Kampanie można włączyć do portfeli strategii ustalania stawek obejmujących wiele kanałów i różnych wyszukiwarek obsługiwanych przez Google AI.

Rozwiązanie ułatwi działania optymalizacyjne na wielu kanałach oraz łatwiejsze alokowanie budżetu, dzięki Google AI w obrębie strategii portfolio. Aby skorzystać z rozwiązania, należy zaznaczyć pole, aby udostępnić dane Floodlight połączonym kontom reklamowym Microsoft. Następnie należy przejść do ustawień strategii licytacji i włączyć automatyczne ustawianie stawek dla Microsoft.

Źródło:

https://searchengineland.com/google-sa360-microsoft-automated-bidding-445430