Google uruchamia program beta umożliwiający reklamodawcom aktywację automatycznego określania stawek od Microsoft w ramach strategii ustalania stawek Search Ads 360. Rozwiązanie pozwoli na łatwiejszą i efektywniejszą optymalizację kampanii.
Najważniejsze usprawnienia to:
- Automatyczne określanie stawek Microsoft optymalizuje stawki na poziomie aukcji w czasie rzeczywistym.
- Reklamodawcy mogą wykorzystywać dane konwersji Floodlight do zwiększania skuteczności kampanii produktowych i wyszukiwania w Microsoft.
- Kampanie można włączyć do portfeli strategii ustalania stawek obejmujących wiele kanałów i różnych wyszukiwarek obsługiwanych przez Google AI.
Rozwiązanie ułatwi działania optymalizacyjne na wielu kanałach oraz łatwiejsze alokowanie budżetu, dzięki Google AI w obrębie strategii portfolio. Aby skorzystać z rozwiązania, należy zaznaczyć pole, aby udostępnić dane Floodlight połączonym kontom reklamowym Microsoft. Następnie należy przejść do ustawień strategii licytacji i włączyć automatyczne ustawianie stawek dla Microsoft.
Źródło:
https://searchengineland.com/google-sa360-microsoft-automated-bidding-445430