Value Media, Mediaplus i Gong zostały wyróżnione w raporcie MMP “Agencje reklamowe i domy mediowe roku”.
Domy mediowe osiągnęły ponadprzeciętne wyniki w kilku kategoriach:
– Zadowolenie z badań, strategii i analizy
– Innowacyjne podejściu do planowania mediów
– Zrozumienie ideii zinegrowanej komunikacji
– Oferta kreatywna konkurencyjna względem agencji reklamowych
– Wysoka jakość zakupu programatycznego
– Wysoka jakość zakupu mediów offline
W ostatnich czterech Mediaplus zajęło pierwsze miejsce.
Agencja Gong wyróżniła się w kategoriach:
– Oferuje nam kompleksową obsługę digital
– Potrafi zapewnić wsparcie technologiczne
– Potrafi stworzyć wartościowe treści wykraczające poza konwencjoną reklamę
Raport został opracowany w oparciu o badanie satysfakcji Klientów przeprowadzone przez Kantar. Wzięło w nim udział blisko 3000 osób. Wspomniane wyniki to także zasługa świetnej współpracy w modelu House of Communication, w którym działają spółki Group One. Wymiana wiedzy z agencją contentową Labcon czy one stop shop dla e-commerce SalesTube wpływają na stałe podnoszenie jakości prowadzonych kampanii.