Obecna sytuacja epidemiologiczna zmusza reklamodawców do szybkich i zdecydowanych decyzji. Przykładem przemyślanych aktywności są działania marki Hochland, która m.in. wraz z Value Media oraz Labcon w szybkim tempie wdrożyła w życie akcję #ZOSTAŃ W DOMU.
Akcja dzieli się na dwie części. W każdej influencerzy i microinfluencerzy na Instagramie zachęcają do kreatywnego spędzania czasu z dziećmi, przypominają o zachowaniu higieny w kuchni oraz prezentują swoje przepisy w nurcie zero waste.
Almette (#ZOSTAŃ W DOMU Z PRZYJEMNOŚCIĄ)
W akcji bierze udział kucharz David Gaboriaud. Tworzy on serię filmów, w których wraz z innymi kulinarnymi influencerami pokazuje jak wykorzystać to co mamy w lodówce (zgodnie z ideą zero waste!) oraz jak w kreatywny sposób aktywizować rodziców i dzieci do wspólnego spędzania czasu w kuchni. Materiały publikowane są w social media oraz na stronie www Almette, Davida Gaboriaud oraz influencerek, w postaci filmów video i wpisów ze zdjęciami.
Hochland (#ZOSTAŃ W DOMU)
Marka Hochland nawiązała współpracę z Jagną Niedzielską, influencerka przygotowuje pomysły na dania z różnych stron świata, które można przygotować w domu z tego co mamy w lodówce (zgodnie z ideą zero waste!).
Hochland również namawia do wspólnego spędzania czasu z dziećmi. Na fanpage’u marki zorganizowany został konkurs na kreatywne pomysły na spędzanie wspólnego czasu a sama akcja Hochland #Zostań w domu promowana jest przez influencerów.
Akcja Almette jak i Hochland ma również swoje rozszerzenie w TV. Na kanale Comedy Central emitowane są dedykowane spoty sponsoringowe przy kontekstowych materiałach z popularnego serialu „Przyjaciele”. Dodatkowo aktualnie emitowane spoty TV marka Hochland wzbogaciła o informację – #Zostań w domu.
Value Media oraz Labcon odpowiadają za wsparcie mediowe, dobór influencerów oraz planowanie kampanii TV.