IAB publikuje “Przewodnik po Social Media w Polsce”

Grupa Robocza Social Media działająca przy IAB Polska, w której aktywnie uczestniczą Adam Kręgielewski (Strategy Planner, Labcon) oraz Przemysław Rosa (Head of Paid Social, Salestube) opublikowała „Przewodnik po Social Media w Polsce”. Bazujące na aktualnych danych opracowanie systematyzuje wiedzę na temat na temat mediów społecznościowych oraz ich użytkowników w Polsce, a także nakreśla możliwości komunikacyjne, które platformy i aplikacje Social Media oferują markom.

Najbardziej kompleksowy przewodnik po Social Mediach w Polsce

Autorem “Przewodnika” jest zespół ekspertów z agencji marketingowych, PR-owych, mediowych, contentowych, kreatywnych a także przedstawiciele wydawców. Różnorodne podejście twórców publikacji zapewniło zróżnicowaną perspektywę opisywanych w Przewodniku zagadnień.

Przewodnik za darmo można pobrać ze strony internetowej IAB Polska: https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/przewodnik-po-social-media-w-polsce/ iec.