Platforma chciałaby położyć większy nacisk na e-commerce i w związku z tym testuje kolejne rozwiązanie. Tym razem chodzi o shopping tags!
Czym są shopping tags?
Niektóre z kont w USA otrzymały na jakiś czas możliwość skorzystania z funkcji dodania tagów zakupowych w copy postów, które po dotknięciu zaprowadzą do strony produktu (sklepu). W tym momencie dodatek jest dość ograniczony, ale jeśli zostanie wprowadzony na stałe, to byłby kolejnym sposobem do zachęcenia użytkowników IG do zrobienia zakupów.
Możliwość kupna produktów, które ma na sobie nasz ulubiony influencer czy możliwość sprzedawania produktów przez marki byłoby opcją, na której każdy by skorzystał. A o to przecież chodzi, prawda? 😉
Nie tylko Instagram chce przyjaźni z e-commerce!
Pinterest korzysta z potencjału dodatku i jest on dostępny dla użytkowników od dłuższego czasu. Nic dziwnego, że Instagram nie ma zamiaru zostawać w tyle, ale czy dojdzie do wprowadzenia opcji – o tym się wszyscy przekonamy za jakiś czas.
Źródło: https://www.socialmediatoday.com/news/instagram-tests-shopping-tags-in-post-captions/580063