Kampanie Performance Max dostarczą ruch platformom handlowym bez wymogu posiadania strony internetowej czy Google Merchant Center.
Google rozszerzyło Performance Max, aby pomóc sprzedawcom zwiększać sprzedaż bezpośrednio za pośrednictwem platform handlowych, takich jak Amazon. Dostępność jest na razie ograniczona, ale jak twierdzi Google pracuje nad dodaniem kolejnych marketplace’ów. Będziemy monitorować tę funkcjonalność, by móc oferować ją naszym Klientom.
Performance Max for Marketplaces umożliwia sprzedawcom tworzenie kampanii reklamowych Google, które kierują ruch do informacji o ich produktach na zewnętrznych platformach e-commerce bez konieczności posiadania witryny internetowej ani konta Merchant Center.
Dla marketerów stanowi to potencjalnie nowy, duży element ich strategii Google Ads. Ze względu na to, że nie ma potrzeby posiadania witryny ani Merchant Center, koszt jest znacznie niższy niż w przypadku większości innych rodzajów taktyk Google Ads. Rozwiązanie może być szczególnie ciekawe dla małych firm, które nie dysponują dużym budżetem na potrzeby kampanii.
Źrdóło:
https://searchengineland.com/google-expands-performance-max-to-online-marketplaces-440168