W lipcu rozpoczyna się @TheDriveIn, koncepcja kina objazdowego w Wielkiej Brytanii. Na każdym pokazie zmieści się 100-150 samochodów, a żywność i napoje z dostawą do samochodu będzie można zamówić za pośrednictwem aplikacji.
Rozrywka outdorowa wraca po pandemii
Nie jest to jedyna tego typu inicjatywa. Podobną opcję oferuje English National Opera, która opracowała już społecznie zdystansowany plan rozrywki przy użyciu formatu drive-in. W Londynie śpiewacy i muzycy będą rozstawieni w parku na 12 występów na żywo w 90-minutowej wersji La Bohème, a także na godzinną, rodzinną wersję Czarodziejskiego fletu.
Wzrost liczby kin samochodowych
Drive-in mają na celu pobudzenie wyobraźni konsumentów gdy branża rozrywkowa i rozrywkowa eksplorują oferty po pandemii. Ostatnio odnotowany wzrost liczby kin samochodowych może sygnalizować stopniowy powrót doznań na żywo.
Również w Polsce powstają podobne inicjatywy. MotoKino 2020 startuje już w czerwcu. Dźwięk będzie można odbierać przez radio w samochodzie.