Audio rozmowy na LinkedIn
Popularny, międzynarodowy serwis społecznościowy o profilu zawodowo – biznesowych testuje nową formę komunikacji, którą oferuje Clubhouse. Funkcja audio ma być nie tylko naturalnym rozszerzeniem możliwości profilu, ale także ma w przyszłości pozwolić na stworzenie wyjątkowych wrażeń dźwiękowych powiązanych z zawodową tożsamością każdego użytkownika. Na ten moment koncepcyjna makieta prezentująca nową funkcję na LinkedIn jest podobna do tego co oferuje Clubhouse. Całość również ma działać podobnie, w wirtualnym pokoju mogą przebywać słuchacze i osoby mówiące, a chęć wypowiedzenia się sygnalizuje podniesienie wirtualnej ręki.
Zaprezentuj się w Video Cover Story.
To nie jedyna zmiana na portalu. LinkedIn chcąc pomóc swoim użytkownikom w efektywnej autoprezentacji, wprowadza Video Cover Stories. Nowe narzędzie umożliwi osobom poszukującym pracy pokazanie swoich umiejętności i doświadczeń w jednej z najbardziej przystępnych i pożądanych form w mediach społecznościowych. Firmom z kolei może posłużyć jako możliwość ciekawego zaprezentowania swoich produktów i usług. Cover video poznamy po pomarańczowym pierścieniu, który pojawi się dookoła miniatury. Miniatura odtwarza się automatycznie i jak mówią twórcy rozwiązania: „Lubimy o tym myśleć, jak o efekcie Harrego Pottera”.
Co jeszcze oferuje LinkedIn?
LinkedIn to ponad 645 mld zarejestrowanych użytkowników na świecie. Na platformie znajdziemy też takie funkcje jak wydarzenia, grupy, a także tryb “Twórcy”, który umożliwia dotarcie do stories, czy relacji na żywo. LinkedIn twierdzi, że opcja audio pojawiła się po pytaniach i prośbach ze strony twórców i użytkowników.
Trend ścieżki dźwiękowej możemy obserwować też na platformach takich jak Facebook i Twitter.