Nowe narzędzie organizacyjne daje możliwość zapisania wszystkich pinów w jednym miejscu. Najpotrzebniejsze informacje zawarte w łatwo dostępnej zakładce.
W liście zakupów będa znajdywały się szczegóły takie jak cena, recenzje i informacje ogólne o produkcie. Użytkownik będzie również otrzymywał powiadomienia o rabatach i niższych cenach zapisanych produktów – co ma zachęcić do sfinalizowania transakcji.
Gdzie będzie dostępna lista zakupów na Pintereście?
Pinterest twierdzi, że wychodzi naprzeciw swoim klientom, którzy chcą szybko i sprawnie zrobić zakupy. Nowe narzędzie ma pomóc w usprawnieniu tego procesu. Początkowo lista zakupów będzie dostępna w USA, Australii, Francji i Niemczech – jednak platforma Pinterest coraz prężniej rozwija się i w Polsce, więc można prognozować, że nowa funkcja zostanie wprowadzona w naszym kraju.
Lista zakupów ma potwierdzić założenia Pinteresta, które mówią, że użytkownicy nie tylko bezczynnie przeglądają produkty, ale i faktycznie kupują. Wewnętrzne badania pokazują, że zaangażowanie odbiorców wzrosło w ubiegłym roku o ponad 200%.
Źródło: https://www.marketingdive.com/news/pinterest-introduces-shopping-list-feature/601431/