Longevity tematem przewodnim Gali Best Brands Awards 2023. Główną keynote speakerką została amerykańska Profesor Natasha Vita-More

Trend “longevity” podbija świat nauki, technologii, marketingu i biznesu. 

Równolegle do dynamicznie rozwijającej się AI i jej rosnącej roli w codziennym życiu, w niezwykłym tempie nabiera znaczenia AQ, czyli ‘ageing intelligence’. Idą za nią ogromne inwestycje i nakład prac świata nauki i technologii. Każdego dnia powstają też nowe usługi i produkty, które mają odpowiedzieć na jedno pytanie zadawane od pokoleń: czy istnieje sposób, aby żyć zdrowo i powstrzymać starzenie? Założeniem “longevity” jest, by człowiek żył w pełni sił przez jak najdłuższy czas. Aby to osiągnąć, potrzebne jest wprowadzenie zmian w stylu życia takich jak: redukcja stresu, medytacja, odpowiednia dieta, czy aktywność fizyczna.

Natasha Vita – More keynote speakerką Gali Best Brands Awards 2023

Jedną z innowatorek i naukowczyń, zajmującą się tematem longevity jest pochodząca z USA światowej klasy Profesor Nauk Społecznych i Technologii Natasha Vita-More. Autorka licznych książek i artykułów o ludzkiej przyszłości, wystąpiła w ponad dwudziestu filmach dokumentalnych. Jest współzałożycielką ruchu związanego z transhumanizmem. W 1997 roku przedstawiła swój  autorski projekt Pirmo Posthuman. To koncepcja ukryta w sztucznym udoskonalonym ciele, nowego lepszego życia, do której mógłby przenieść się każdy cierpiący z powodów choroby somatycznej, starości czy niepełnosprawności człowiek. W swoich badaniach Natasha Vita-More skupia się na wykorzystaniu technologii, która może wpłynąć na poprawienie jakości oraz długości życia naszego społeczeństwa. Jest wieloletnią wykładowczynią uniwersytetów w Los Angeles, Plymouth, czy San Francisco. 

O wiedzy oraz pasji Profesor Natashy Vita-More dotyczącej trendu “Longevity” będziemy mogli posłuchać podczas Gali Best Brands Awards 2023, na której odpowiadając na zaproszenie organizatorów została keynote speakerką.

Best Brands Poland 2023 – już wkrótce poznamy nominowanych!

Do “Oscarów Marketingu” w 6. badanych kategoriach raportu: Best Brands: Best Brand Overall, Best Polish Brand, Best Omnichannel Brand, Best Sustainability Brand, Best Life Changing Technology Brand, Best Brand For Tough Times nominowanych zostało 60 marek, które zostaną ogłoszone pod koniec kwietnia.

Listę zwycięzców, którzy odbiorą “Oskary Marketingu” poznamy podczas uroczystej finałowej Gali Best Brands Awards,  która odbędzie się  18 maja 2023 r. w Zamku Ujazdowskim.