McDonald’s i Heinz tworzą łamigłówki, aby konsumenci mieli zajęcie podczas kwarantanny

Wykorzystując rosnącą w ostatnim czasie popularność puzzli, McDonald’s Belgium we współpracy z agencją TBWA\Belgium stworzył 500-częściową łamigłówkę, która ujawnia szczegółowy obraz jednego z charakterystycznych elementów menu po ukończeniu.

Najwolniejsza łamigłówka na świecie

Natomiast oferta Kraft Heinz Canada ma służyć jako najwolniejsza na świecie łamigłówka, składająca się z 570 identycznie pokolorowanych elementów w charakterystycznym czerwonym odcieniu marki ketchupu.

Nowy rynek rozrywki w czasie kwarantanny

Obie łamigłówki w aż 57 wersjach są rozdawane za pośrednictwem Instagrama konsumentom w 17 krajach. McDonald’s i Heinz chcą stworzyć rynek rozrywki dla klientów, których opcje są poważnie ograniczone z powodu kwarantanny. Jednocześnie promują tym samym profil swojej firmy w czasie, gdy coraz więcej osób zamawia dostawę i jedzenie na wynos lub pakowane do spiżarni o długim okresie trwałości.

Źródło: https://www.marketingdive.com/news/mcdonalds-heinz-serve-up-puzzles-to-keep-consumers-occupied-or-flustere/577473/