Jakie zmiany nas czekają?
Choć META nie jest kojarzona z wysoką ochroną danych użytkowników, teraz postanowiła to zmienić i zaproponować nowe, bezpieczniejsze rozwiązania, jednocześnie pomagając marketerom w maksymalizacji ich kampanii.
We fragmencie artykułu Mety „Helping businesses grow with AI, messaging and video” czytamy: „Wdrażamy Advantage custom audience – nowy sposób automatycznego targetowania wykorzystujący Custom Audience przy docieraniu do nowych klientów.” System przypomina Lookalike audiences. Różnica polega na poszerzeniu rangu podobieństwa na więcej niż znane z Lookalike 1%, 5% czy 10%, przy jednoczesnym docieraniu do użytkowników w Custom Audience. Zmiany te mogą poprawić wyniki kampanii przy mniejszym wysiłku agencji oraz zwiększyć zasięgi i reakcje.
Kolejna aktualizacja dotyczy reklam Click to Messenger i targetowania użytkowników przez wiadomości. W ten sposób Meta chce dotrzeć do podmiotów najbardziej skłonnych do zakupu. Dodany ma też być nowy format reklam do generowania leadów, który będzie przekierowywać klientów do Messengera lub formularza.
Kurs o „metaversie”
Więcej o Mecie będziemy mogli dowiedzieć się z darmowego kursu „What is the metaverse?”, który ma poszerzać wiedzę twórców i businessmenów na temat zarabiania w metaversie.
Źródło: Opracowanie własne