Microsoft ogłosił wdrożenie dostępności konwersji rozszerzonych i ulepszonych funkcji kierowania reklam na wszystkich rynkach w Ameryce i Europie.
Konwersje rozszerzone opierają się na first-party data, takich jak adresy e-mail i numery telefonów, co umożliwia:
• dokładniejszy pomiar konwersji,
• śledzenie konwersji między różnymi urządzeniami,
• wykorzystaniu bezpiecznych dla prywatności informacji o użytkownikach.
Aktualizacja konwersji rozszerzonych może znacząco poprawić wydajność kampanii reklamowych. Poprzez udoskonalenie pomiaru konwersji możliwe jest skuteczniejsze optymalizowanie kampanii, dzięki dotarciu do konsumentów z większym prawdopodobieństwem konwersji oraz zwiększenia zwrotu z inwestycji.
Oprócz tego Microsoft wprowadził nowe funkcje targetowania reklam w USA i Kanadzie, które pomagają markom docierać do wartościowych konsumentów. Funkcja pozwala na docieranie do potencjalnych klientów po stanowisku pracy, wielkości firmy, które dostępne są poprzez profile LinkedIn.
Źródło:
https://searchengineland.com/microsoft-expands-enhanced-conversions-and-ad-targeting-capabilities-437284