Podczas gali MIXX Awards Europe 2024 nagrody za najlepsze kampanie marketingowe digital w Europie, odebrały dwie agencje należące do Group One – GONG oraz Game Changer. To jedyne agencje z Polski wyróżnione na arenie międzynarodowej w tegorocznym konkursie organizowanym przez IAB Europe. Nagrodzoną złotem i dwoma srebrnymi statuetkami została kampania „Miasto ING: Zhakowany koncert w Roblox”, stworzona dla ING Banku Śląskiego.
Kampania „Miasto ING: Zhakowany koncert w Roblox” zdobyła:
● Złoto w kategorii In-Gaming Campaign
● Srebro w kategorii Influencer Marketing Campaign
● Srebro w kategorii Virtual Augmented Reality or New Technologies Campaign
„Miasto ING” w Roblox to gra edukacyjna, dzięki której młodzi gracze przez zabawę uczą się dobrych nawyków związanych z finansami – oszczędzania i umiejętnego gospodarowania pieniędzmi. Poprzez grę użytkownicy uczą się także zasad bezpieczeństwa w sieci – co robić, aby uchronić się przed oszustwami, takim jak phishing, czy scam. Wydarzenia realizowane w metaversie przez agencję GONG i Game Changer dla ING Banku Śląskiego od samego początku budzą zainteresowanie wśród graczy. ”Miasto ING” zostało odwiedzone już ponad 2,4 mln razy, a podczas “Zhakowany koncert w Roblox”, czyli koncertu Paliona w metaverse, bawiło się na raz ponad 55 tysięcy osób.