Netflix prezentuje nowy format reklamowy

Źródło graficzne: Freepik.com

Podczas Advertising Week w Nowym Jorku platforma ogłosiła sponsorowanie pierwszych w historii wydarzeń sportowych na żywo. Będzie to 3 podejście platformy Netflix do streamerskiej odsłony portalu. Pierwszą z nich był standupowy występ Chrisa Rocka oraz wydarzenie ,,Miłość jest ślepa”.

W nowej odsłonie programu na żywo zmierzą się kierowcy formuły F1 z serialu dokumentalnego ,,Formuła 1- Jazda o życie” oraz golfiści PGA (organizacji zrzeszającej profesjonalnych golfistów) występujących w ,,Za jednym zamachem”. W turnieju golfowym typu match play uczestnicy w dwuosobowych drużynach zawalczą o wejście do finału oraz zwycięstwo Pucharu Neflixa. Patronat reklamowy obejmie T- Mobile i Nespresso. Wszyscy chętni będą mogli obejrzeć rywalizację o północy z 14 na 15 listopada czasu polskiego. 

Z pewnością będzie to ciekawe wydarzenie sportowe oraz reklamowe, dlatego warto obejrzeć i przekonać się, czy platforma powinna dalej rozwijać się w tym kierunku.