Nike pojawił się z wirtualną grą w Fortnite

Źródło graficzne: Freepik.com

Nike zaprojektował dla użytkowników nowe wirtualne doświadczenie na platformie Fortnite.

Mimo, że Fortnite czasy największej popularności ma już za sobą, to marki nadal nie rezygnują z dokonywania inwestycji w tej wirtualnej przestrzeni.

Tym razem na platformie Fortnite znalazła się marka Nike, która zaprojektowała dla użytkowników nowe doświadczenie – wyspę “Airphoria”. Jest to połączenie przestrzeni Metaverse z rzeczywistymi produktami marki. Nike zapoczątkował wykorzystanie narzędzia stworzonego przez Epic Games – edytora Unreal Editor for Fortnite, przy pomocy którego powstała  wyspa.

Gracze mogą kupować dla swoich avatarów produkty Nike, między innymi obuwie, buty, czy dodatki, takie jak kilofy czy plecaki. Grając w grę można stać się uczestnikiem polowania na Air Max Grails.

Airphoria będzie dostępna dla graczy od 20 czerwca. Wszyscy użytkownicy, którzy pojawią się na wyspie i zostaną tam minimum 10 minut jako nagrodę w postaci plecaków Air Max 1’86.

Dodatkowo Nike w ramach promocji w Ameryce Północnej umożliwił zakup limitowanej edycji produktów z kolekcji  “Airphoria”.

Źródło: https://nowymarketing.pl/a/42353,nike-tworzy-wyspe-na-fortnite-gracze-moga-juz-odwiedzac-airphorie?utm_source=Feed&utm_medium=RSS&utm_campaign=RSS