Nowa platforma społecznościowa od Google pomocna dla marketerów

Google po raz kolejny próbuje swoich sił w konkurencji dla Pinterest. 

Co to jest Keen?

Jest to platforma społecznościowa stworzona na wzór Pinteresta, w której użytkownicy mogą udostępniać zdjęcia, ciekawe pomysły i plany w formie zdjęć. Im więcej inspiracji przypniemy do tablicy, tym lepsze dopasowanie treści dostaniemy.  Pośrednim celem narzędzia jest stworzenie ruchu dla właścicieli stron internetowych. Dzięki zapisywaniu interesujących użytkownika artykułów czy stron, marketerzy mogą zobaczyć wokół jakich tematów“krąży” ich marka.

Jakie wyzwania czekają Google?

Nowa platforma musi wyróżniać się czymś szczególnym. Keen cały czas aktywnie wyszukuje i sugeruje użytkownikowi nowe pomysły i inspiracje, co może mieć przełożenie na serwisy, które chcą dotrzeć do nowych klientów. Kolejnym wyzwaniem jest dostępność Keen jedynie w wersji web oraz dla Androida. Nie ma możliwości użytkowania platformy w systemie IOS.

Dlaczego wybrać Keen, a nie Pinterest?

Keen jest powiązane z wyszukiwarką Google i korzysta z uczenia maszynowego, aby wyświetlić treść związaną z faktycznym zapytaniem. Wyróżnia się prostotą, estetyką i przyjaznym inferfejsem.

Źródło: https://www.searchenginejournal.com/keen/372579/#close