Nowe formaty reklam na Twitterze

Twitter chce zaoferować reklamodawcom nowe możliwości, a także zwiększyć zaangażowanie użytkowników w treści reklamowe, dlatego  rozpoczął testowanie trzech nowych formatów reklam: interaktywne reklamy tekstowe, product explorer oraz collection ads.

Interaktywne reklamy tekstowe

W tym formacie wyświetlany tekst reklamy będzie znacząco różnił się od standardowej czcionki na Twitterze: będzie ona większa i pogrubiona oraz dostępna w różnych kolorach. Wykorzystując ten format, reklamodawcy będą mieć możliwość wyróżnienia trzech wyrazów w tekście reklamy, które przy kliknięciu przekierują użytkownika na docelową stronę marki.

Product Explorer

Product Explorer ma umożliwić wyświetlanie produktów w 3D, dzięki czemu użytkownik będzie mógł obracać produkt o 360 stopni, aby zobaczyć go z każdej strony. A po kliknięciu w reklamę zostanie przeniesiony do witryny marki.

Collection Ads

W przypadku ostatniego formatu reklamodawcy będą mieli możliwość wyświetlania jednego głównego obrazu, a także pięciu obrazów miniaturowych poniżej. Miniatury będą mogły być przeglądane przez użytkowników, natomiast obraz główny ma mieć formę statyczną.

Nowe formaty reklam będą dostępne w Stanach Zjednoczonych na urządzeniach z systemami IOS, Android a także w przeglądarkach internetowych.

Źródło: https://business.twitter.com/en/blog/new-twitter-ad-formats-pilot.html