TikTok przedstawia trzy nowe formaty reklam produktowych

Rozwój e-commerce na Tik Toku

TikTok przedstawia trzy nowe formaty reklam produktowych, które mają ułatwić reklamodawcom sprzedaż . Nowe formaty reklamowe są dostępne w menedżerze TikTok Ads poprzez zakup celu „Sprzedaż produktu”. Nowy format reklam wideo umożliwia reklamodawcom tworzenie filmów wideo z odniesieniem do zakupó na stronie Dla Ciebie. Format ten łączy w sobie funkcje reklam dynamicznych i katalogowych.

Reklamy katalogowe pobierają zdjęcia produktów z katalogu sprzedawcy i promują je w miejscach docelowych z możliwością zakupu. Dużym plusem tego formatu jest brak konieczności tworzenia materiału wideo.

Reklamy produktów na żywo mają na celu przekierowanie osób ze strony Dla Ciebie do wydarzenia z zakupami na żywo. Reklamy mają na celu zwiększenie ruchu na wydarzeniach na żywo organizowanych przez marki i mają docierać do osób, które są skłonne do zakupów. 

Tik Tok oprócz przedstawienia nowych formatów podaje na swojej stronie, że:

  • 56% użytkowników platformy twierdzi, że dzięki reklamom na Tik Toku odkrywają nowe produkty i marki.
  • 48% użytkowników jest zainteresowana dokonaniem zakupu na Tik Toku w ciągu najbliższych 3 miesięcy.
  • 70% użytkowników twierdzi, że kupowanie za pomocą reklam Tik Tok związanych z zakupami jest łatwe.

Źródło: https://www.tiktok.com/business/en/blog/ecommerce-ad-formats-convert-viewers-shoppers; https://www.searchenginejournal.com/tiktok-introduces-3-types-of-shopping-ads/461788/