Nowe funkcjonalności Performance Max wspierające sprzedaż offline

Źródło graficzne: Freepik.com

Google rozszerzyło funkcjonalność kampanii Performance Max o możliwość raportowania i aukcji pod kątem przychodów ze sprzedaży stacjonarnej. (Store Sales). Nowe funkcje zostały zbudowane, aby pomóc reklamodawcom lepiej zrozumieć klientów omnichannel.

Dlaczego to jest ważne?

Marketerzy mogą dokładnie mierzyć całkowitą sprzedaż swojej marki zarówno online, jak i offline za pomocą Store Sales, co pomaga im lepiej optymalizować licytacje pod kątem przychodów ze sprzedaży stacjonarnej. Może to potencjalnie prowadzić do wyższego zwrotu z wydatków na reklamę omnichannel (omni-ROAS) jak i zwiększenia sprzedaży offline.

Co nowego?

Google dodało szereg nowych i ulepszonych funkcji do Store Sales, aby pomóc reklamodawcom lepiej zrozumieć efekty kampanii:

  • Inteligentne strategie ustalania stawek: ta funkcja optymalizuje reklamy Google dla poprawy konwersji sprzedaży w sklepach stacjonarnych.
  • Dostosowanie raportowania: metodologia ta, która może być stosowana zarówno w przypadku Store Visit, jak i Store Sales, pozwoli reklamodawcom lepiej zrozumieć relacje wizyt w sklepach do zakupów według kampanii.
  • Całościowe pomiary: oznacza to, że dane ROAS będą dostępne dla konwersji online i offline.

Jak to działa?

Store Sales analizuje dane sprzedaży w celu pomiaru aktywności reklamowej online-to-offline. Poprzez przesyłanie i dopasowywanie danych transakcyjnych Twojej marki, Store Sales może pomóc reklamodawcom zidentyfikować, jak reklamy przekładają się na zakupy offline.

Źródło: https://searchengineland.com/google-performance-max-store-sales-reporting-bidding-428468