Google wprowadza nowe funkcje, których celem jest poprawienie efektywności zasobów w kampaniach oraz zwiększenie przejrzystości w raportowaniu ich w narzędziu Performance Max.
Aktualizacje mają pomóc reklamodawcom w tworzeniu skuteczniejszych reklam, lepszym zrozumieniu ich wyników i zapewnieniu bezpieczeństwa marki w sieci reklamowej Google.
Źródło: Performance Max Panel
Aktualizacje dotyczą:
- Nowych narzędzi raportowania:
– Dane konwersji w raportach widoczne są na poziomie zasobu.
– Raportowanie miejsc docelowych wideo YouTube.
– Weryfikacja third party data pod kątem przydatności marki w YouTube i sieci reklamowej. - Ulepszenia narzędzi kreatywnych opartych na AI:
– Rozszerzone możliwości edycji obrazu, w tym usuwanie i dodawanie obiektów.
– Ulepszone generowanie zasobów dla wielu typów kampanii.
– Łatwiejszy dostęp do kreatywnych narzędzi z menu „Utwórz”. - Nowego partnerstwa:
– Integracja z Typeface w celu płynnego tworzenia i wdrażania zasobów.
Rozwiązania mają na celu wykorzystanie AI w produktach Google i wsparcie reklamodawców w tworzeniu bardziej zróżnicowanych i wysokiej jakości zasobów, co w efekcie ma się przełożyć na większą przejrzystość w ocenie skuteczności reklam i miejsc docelowych.
Źródło:
https://searchengineland.com/google-pmax-reporting-generative-ai-tools-444486