Nowe raportowanie w kampaniach Performance Max i narzędzie Generative AI

Źródło graficzne: Freepik.com

Google wprowadza nowe funkcje, których celem jest poprawienie efektywności zasobów w kampaniach oraz zwiększenie przejrzystości w raportowaniu ich w narzędziu Performance Max. 

Aktualizacje mają pomóc reklamodawcom w tworzeniu skuteczniejszych reklam, lepszym zrozumieniu ich wyników i zapewnieniu bezpieczeństwa marki w sieci reklamowej Google.


Źródło: Performance Max Panel

Aktualizacje dotyczą:

  • Nowych narzędzi raportowania:
    – Dane konwersji w raportach widoczne są na poziomie zasobu.
    – Raportowanie miejsc docelowych wideo YouTube.
    – Weryfikacja third party data pod kątem przydatności marki w YouTube i sieci reklamowej.
  • Ulepszenia narzędzi kreatywnych opartych na AI:
    – Rozszerzone możliwości edycji obrazu, w tym usuwanie i dodawanie obiektów.
    – Ulepszone generowanie zasobów dla wielu typów kampanii.
    – Łatwiejszy dostęp do kreatywnych narzędzi z menu „Utwórz”.
  • Nowego partnerstwa:
    – Integracja z Typeface w celu płynnego tworzenia i wdrażania zasobów.

    Rozwiązania mają na celu wykorzystanie AI w produktach Google i wsparcie reklamodawców w tworzeniu bardziej zróżnicowanych i wysokiej jakości zasobów, co w efekcie ma się przełożyć na większą przejrzystość w ocenie skuteczności reklam i miejsc docelowych.

    Źródło:

    https://searchengineland.com/google-pmax-reporting-generative-ai-tools-444486