TikTok uruchomił specjalny przewodnik, który ma na celu inspirować i edukować twórców, w jaki sposób stworzyć atrakcyjne kampanie. Zawiera on przegląd wykorzystania funkcji i rozwiązań optymalizacyjnych oraz narzędzi do ulepszania produkcji firmowych video.
Tworzenie treści kreatywnych na TikToku nie wymaga dużego budżetu produkcyjnego. Żeby zachwycić publiczność trzeba jednak umiejętnie korzystać z wbudowanych efektów oraz zachować autentyczność przy testowaniu nowych formatów. Nowy przewodnik pomaga odkryć tajniki klikalnego contentu od podstaw.
Według analiz przeprowadzonych w I kwartale 2021 r., firmy detaliczne, które korzystały z kreatywnych narzędzi TikToka, dostarczały kreacje 14 razy efektywniej.
Współprace z korzyścią dla wszystkich
TikTok ogłosił również nowe partnerstwa z Vimeo i Canva, które umożliwią marketerom tworzenie skutecznych kampanii w każdej z aplikacji. Daje to kolejne możliwości dotarcia do większej publiki w ciekawy i kreatywny sposób. Vimeo i Canva pomogą małym firmom reklamującym się na TikToku usprawnić dwa główne obszary – produkcję reklam i kreatywność.