Google niezmiennie zaskakuje nowymi narzędziami i kolejnymi testami. Zebraliśmy listę najciekawszych informacji, z którymi warto być na bieżąco:
- Wraz z początkiem stycznia, zgodnie z zapowiedziami, Google wycofał 3rd party cookies u 1% użytkowników przeglądarki Chrome: link
- W grudniu zostały wprowadzone kolejne zmiany w Google Analytics 4 – użytkownicy GA4 mogą zintegrować swoje usługi z AdSense oraz korzystać z nowych raportów: Display & Video 360, Campaign Manager 360 i Search Ads 360: link
- Kanał Google Marketing Platform wypuścił kolejny odcinek podcastu Talking AI: How predictive AI is supercharging bidding strategies. W odcinku możecie posłuchać między innymi o korzyściach value based bidding i wykorzystywaniu AI do optymalizacji stawek: link
- Na blogu YouTube ukazało się podsumowanie roku 2023, w którym opisane zostały najważniejsze trendy: link
- Podsumowanie zeszłego roku przygotował również Google w formie wpisu na blogu. Dowiecie się z niego między innymi o funkcjonalnościach narzędzi Google, które mogą usprawnić Waszą codzienną pracę: link
Źródło: opracowanie własne