Pinterest prezentuje nowości podczas “Pinterest Presents”

Źródło graficzne: Freepik.com

Reklamy ukierunkowane na zaangażowanie odbiorców

Showcase Ads – jest to reklama w formie prezentacji kilku pinów. Każdy z nich można oznaczyć linkiem prowadzącym do witryny. W poszczególnych kartach Showcase ad można zawrzeć trzy odnośniki do ustalonych stron docelowych. Format ten pozwala na pokazanie oferty danej marki tak, żeby użytkownik mógł znaleźć odpowiednie dla siebie dopasowanie oraz przejść bezpośrednio do strony tego, czego szuka.

Quiz Ads – nowy sposób interakcji z reklamą. Tworząc ten format, wybiera się trzy pytania, które planujemy zadać użytkownikowi oraz opcje odpowiedzi. Następnie należy opracować różne rekomendacje zależne od udzielonych odpowiedzi na quiz. W ten sposób użytkownik wchodzący w interakcję, otrzymuje spersonalizowane wyniki bazujące na udzielonych odpowiedziach. Wyniki testów tego rozwiązania dla Hill’s Pet Nutrition, wykazały wskaźnik ukończenia quizu na poziomie aż 80%.


Screen: aplikacja Pinterest

Rozwiązania ułatwiające ścieżki zakupowe

Dzięki mobilnym linkom głębokim użytkownik po kliknięciu w reklamę przenoszony jest bezpośrednio do strony produktu w aplikacji mobilnej. Linki bezpośrednie natomiast, zawierają wbudowany w pinezkę przycisk z wezwaniem do działania. Klikając w niego, użytkownik przechodzi bezpośrednio do witryny. To tylko część zaprezentowanych nowości dla platformy Pinterest. Więcej informacji można znaleźć oglądając Presents Video Hub.


Screen: aplikacja Pinterest

Źródło: https://business.pinterest.com/blog/product-highlights-pinterest-presents-2023/