Nowy pakiet interaktywnych reklam dostępny od jesieni na Facebooku

Facebook we wrześniu ogłosił wprowadzenie nowych formatów reklamowych. Mają one nie tylko podnosić interaktywność, ale i wzmacniać komunikację z potencjalnym klientem. 

Nowości w interaktywnych reklamach Facebooka

Pierwsza nowość opiera się na możliwości tworzenia przez reklamodawcę materiałów wideo z ankietami i publikowaniu ich na portalu społecznościowym. Funkcja dostępna będzie na urządzeniach mobilnych. 

Kolejna nowa opcja wiąże się z wciąż rozwijaną technologią rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality). Portal Facebook zwiększy zakres możliwości wprowadzenia reklam AR, dzięki czemu będzie można w ciekawy sposób zaprezentować promowane produkty oraz usługi . Wersja beta ma być dostępna już w tym roku.

Facebook wprowadza reklamy grywalne

Dodatkowo postanowiono  powiększyć katalog interaktywnych formatów o reklamy grywalne. Jako przykład podawana jest gra wprowadzona przez markę Vans, w której odbiorca wciela się w  Stevena Van Dorena. Rezultatem nowej kreacji był wzrost wskaźnika rozpoznawalności i przychylności do marki o 2,4 pkt (favorability). 

Wszystkie powyższe nowości będą dostępne na całym świecie.

Źródło: https://www.cnbc.com