Akcja „Ostatni Twój Weekend” zdobyła na gali finałowej festiwalu reklamowego Cannes Lions Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change oraz Tytanowego Lwa. Nie da się lepiej. Najwyższe nagrody na najważniejszym festiwalu branżowym świata.
Najlepsze projekty marketingowe 2019
W kategorii Titanium nagradzane są najwybitniejsze projekty marketingowe mijającego roku – prowokujące, inspirujące i wyznaczające nowe kierunki w branży.
W kategorii Glass nominowane były projekty z całego świata, które odnoszą się do kwestii uprzedzeń lub nierówności płci. „Ostatni Twój Weekend” to pierwsza w historii konkursu akcja marketingowa z Polski, która była nominowana w tej kategorii.
„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. Opuszcza Cannes z 5 nagrodami na koncie.
Źródło: https://www.wirtualnemedia.pl