Peak Performance Day 2023 powered by Meta & Group One: Jak odpowiedzieć na rynkowe wyzwania i optymalizować strategię w Q4 2023 r.?
Jak co roku, każdy 4-kwartał niesie za sobą nowe wyzwania. Aby nasi klienci byli do nich jeszcze lepiej przygotowani zorganizowaliśmy spotkanie w siedzibie Mety – wydarzenie o nazwie Peak Performance Day 2023 powered by Meta & Group One. Podczas eventu omówiliśmy najnowsze badania, insighty i nowości produktowe, które dostępne są w jednej z największych platform Social Mediowych.
Rynkowa koniunktura, a cele biznesowe
Podczas wydarzenia Magda Pobikrowska Head of Biddable Media w SalesTube wprowadziła zgromadzonych w meandry sytuacji ekonomicznej. Zwłaszcza tych, z którymi mierzą się marki i ich klienci.
Kluczowa jest darmowa dostawa. Aż 64% kupujących decyduje się na zakup ze względu na ten czynnik, a aż 60% sprawdza politykę zwrotów. Tyle samo kupujących chętnie wraca na zakupy do e-sklepów, oferujących usługę odroczonych płatności: Buy Now, Pay Later.
Ile warta jest kampania produktu, którego nie można kupić?
Spoiler: NIC, równe 0. Magda Niewiadomska Head of Intelligence Division w SalesTube oraz Jakub Szczygieł Marketing Automation Manager w SalesTube przedstawili proste sposoby na niemarnowanie budżetu mediowego np. gdy reklamujemy produkty, których na stronie nie da się kupić. I wyjaśnili czym różni się lojalność od retencji.
Advantage+, Advantage+, Advantage+
Podczas ostatniej części członkowie teamu Ecosystem opowiedzieli nam o technicznych nowościach, które już niedługo będą dostępne na platformie. Nowości te poszerzają portfolio rozwiązań Advantage+ o takie rozwiązania jak optymalizacja pod wartość konwersji lub ROI.