Typ kampanii Performance Max doskonale znany reklamodawcom korzystającym z usługi Google Ads będzie również dostępny w środowisku reklamowym Microsoft Ads.
Microsoft rozszerza dostęp do swojego produktu Performance Max, który obecnie znajduje się w otwartej becie. Wybrani reklamodawcy mogą już korzystać z pełnego zakresu możliwości i publikować reklamy na całej sieci reklamowej Microsoftu.
Dlaczego to jest ważne?
Podobnie jak w przypadku Performance Max od Google, tak i w tym przypadku Performance Max od Microsoftu oferuje nowe funkcje, które mają na celu uproszczenie pracy marketerów i zwolnienie czasu na działania bardziej kreatywne, a także pomoc w dotarciu do nowych grup odbiorców.
Jak zacząć testować?
Stworzenie kampanii z wykorzystaniem Microsoft Performance Max składa się z pięciu kroków:
- Ustawienie śledzenia konwersji Microsoft: jest to konieczne.. Microsoft radzi, aby zawsze zaczynać od tego kroku i upewnić się, że ustawione są odpowiednie cele.
- Ustalenie budżetu i strategii ustalania stawek: rekomendowane strategie to maksymalizacja liczby konwersji (z docelowym CPA), lub maksymalizacja wartości konwersji (z docelowym ROAS).
- Rozszerzenie końcowego URL: Microsoft zaleca włączenie tego ustawienia, ponieważ pomaga to skierować konsumentów na najbardziej odpowiednią stronę docelową oraz umożliwia Microsoftowi tworzenie dodatkowych zasobów na podstawie tego, co działa dobrze na stronach docelowych.
- Dodanie zasobów: uzupełniamy wszystkie konieczne zasoby do wyświetlenia reklam.
- Sygnały od odbiorców: działanie to umożliwia wybranie odpowiednich grup odbiorców aby uzyskać najlepsze rezultaty.
Microsoft pracuje nad rozwojem Performance Max od jesieni zeszłego roku i już teraz widzi pozytywne wyniki. Dla reklamodawców korzystających z Microsoft Advertising, Performance Max oznacza szereg nowych możliwości reklamowych. Performance Max oficjalnie wszedł w otwartą betę w lipcu 2023 roku.
Źródło: https://searchengineland.com/microsoft-performance-max-open-beta-429584