Pinterest spodziewa się, że zakupy świąteczne w tym roku będą wyglądać inaczej. Użytkownicy w zdecydowanie większym stopniu niż w poprzednich latach będą podejmować decyzje zakupowe w zaciszu swojego domu, korzystając z urządzeń mobilnych.
Nowe rozwiązania zakupowe na Pinterest
Pinterest wprowadza w USA oraz UK nowe rozwiązania technologiczne, które umożliwią precyzyjnie dopasowanie kontekstowe wyświetlanych reklam. Aplikacja chce przybliżyć się do swojego celu, którym jest sprawienie, że „każdy Pin będzie dostępny do zakupu”. Reklamy będą widoczne w większej liczbie miejsc w ramach tablic, a reklamodawcy będą mieli lepszy wgląd w skuteczność reklam oraz możliwość analizy najskuteczniejszych pinezek w celu zwiększenia sprzedaży oraz przekształcania bezpłatnych pinezek w reklamy.
Nowe funkcje Pinteresta – kiedy w Polsce?
Użytkownicy w Wielkiej Brytanii będą testować nową funkcjonalność handlu, dzięki której będą mogli dokonywać zakupu w ramach przypinki z kategorii bezpośrednio z karty sklepu w wynikach wyszukiwania lub z tablic. Możliwe będzie również śledzenie ścieżki zakupu użytkownika – przejścia na stronę, dodawanie zakupów do koszyka, zakup produktu.
Na ten moment nie jest jeszcze dostępna informacja, kiedy funkcjonalność zostanie rozszerzona o inne rynki, w tym Polskę.
źródło: https://www.thedrum.com/news/2020/09/30/pinterest-pins-hopes-new-uk-shopping-features