Pinterest wprowadza nowe reklamy: Premiere Spotlight i Travel Catalogs
W marcu tego roku Pinterest zaczął testować nowy rodzaj reklamy „Premiere Spotlight” , która umieszcza promocję marki w widocznym miejscu u góry ekranu na stronie wyszukiwania aplikacji. Wstępne testy przyniosły partnerom dobre wyniki i już 14 czerwca Pinterest udostępnił Premiere Spotlight reklamodawcom w Australii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.
Według Pinterest Premiere Spotlight jest ich największym formatem mocno wpływającym na świadomość konsumenta. Wszystko dzięki wideo, które zajmuje około 50% ekranu urządzenia mobilnego i które się wyświetla w priorytetowych miejscach docelowych serwisu. Pinterest nie ujawnił jeszcze oficjalnych kosztów tego formatu, ale zaznaczył, że jest to opcja premium.
Pinterest wprowadza również nową opcję – “Travel Catalogs”, która umożliwi markom hoteli i biurom podróży przesyłanie ich ofert, które system Pinteresta będzie mógł następnie przekształcić w dynamiczne reklamy produktów, które będą wyświetlane użytkownikom.
Biuro podróży TUI już wypróbowało Travel Catalogs w wersji beta. Ich reklamy stały się bardziej skuteczne, co przełożyło się do ośmiokrotnie wyższego współczynnika klikalności (CTR) niż wcześniej – piszy Pinterest.
Źródło: https://business.pinterest.com/en-au/blog/new-products-premiere-spotlight-travel-catalogs/