#playinside, jako odpowiedź Nike na akcję #stayhome

Bazując na ambicjach swoich odbiorców, Nike jako kolejna marka propaguje akcję zachęcającą do pozostania w domach, w związku z obecną sytuacją.  Grafika, która pojawiła się 21 marca na oficjalnym Instagramie marki nawiązuje do wykorzystania swoich “potencjałów” dla dobra świata.

Nike przeznaczy 15 mld dolarów na walkę z koronawirusem

Poza tym Nike ogłosił, że przeznaczy 15 mln dolarów na wsparcie ratowania sytuacji światowej w związku z COVID-19. Dodatkowo, marka chcąc zachęcić ludzi do pozostania aktywnymi nawet w domu, umożliwiła  darmowy dostęp do swojej aplikacji treningowej ‘Nike Training App’.

Światowe koncerny wspierają działania przeciw COVID-19

Poza Nike, walkę z koronawirusem wspierają także takie firmy z innych dziedzin jak: Circle K, L’Oreal, Dalia, Purella Superfoods, Dr Oetker, Maczfit, oraz restauracje i kawiarnie, np. KFC, Costa Coffee, oferując np. darmowe posiłki i różnego rodzaje wsparcie, wyrażając wdzięczność i dziękując za pracę i poświęcenie służb medycznych.

Źródło: https://www.instagram.com/nike