Biała Księga Digital to 10 i ostatnia publikacja będąca owocem dialogu branżowego pomiędzy reklamodawcami i agencjami. Celem projektu jest edukacja branży marketingowej oraz krzewienie dobrych praktyk, które mogą się przełożyć na lepszą komunikację i i rozwój procesów przetargowych.
Zagadnienia w Białej Księdze Digital
Głównymi zagadnieniami, którym musiała stawić czoło grupa Digital była jakość i trafność rekomendacji i strategii przygotowywanych przez agencje w obliczu niejasnych oczekiwań klientów, ograniczonych informacji i czasochłonnych, wieloetapowych zadań generujących koszty oraz procedury po obu stronach procesów.
Treść Białej Księgi dostępna jest pod linkiem: https://dobryprzetarg.com.pl/biala-ksiega
Co dla branży oznacza Biała Księga Digital
„To dobry krok i duże osiągnięcie dla całej branży. Głęboko wierzę, że rozpowszechnianie idei poruszanych w Białej Księdze przyczyni się do bardziej efektywnego prowadzenia procesów przetargowych i pozwoli na przygotowanie dopasowanych do potrzeb klienta rekomendacji. Celem projektu jest też skrócenie postępowań, które niekiedy ciągną się miesiącami, finalnie nie przynosząc klientowi odpowiedzi na nurtujące go kwestie, a jednocześnie są dużym obciążeniem czasowym i finansowym dla obu stron.
Miejmy nadzieję, że dzięki Białej Księdze z każdym rokiem będziemy mieli do czynienia z coraz bardziej efektywnymi procesami przetargowymi, zarówno dla klientów jak i agencji” – mówi Wojciech Pyzel, Communication Director w Valu Media.