Odkryj pełny potencjał trybu zgody

Pomoc związana z trybem zgody od Google

Tryb zgody pozwala reklamodawcom dostosować zachowanie tagów Google na podstawie stanu zgody użytkowników. Tagi Google będą dostosowywać się dynamicznie, wykorzystując pliki cookie do określonych celów po wyrażeniu zgody przez użytkownika, korzystając z tzw. sygnałów zgody. Google zastosuje modelowanie konwersji, aby odzyskać utracone konwersje spowodowane zmianami zgody.

Wprowadzone wsparcie i funkcje dla trybu zgody, pomoże reklamodawcom prawidłowo skonfigurować tryb zgody. Przewodnik rozwiązywania problemów z Asystentem tagów Google obejmuje możliwe scenariusze i rozwiązania problemów.

Diagnostyka jest dostępna bezpośrednio na stronie podsumowania konwersji lub karcie ustawień.

Google podaje, że w nadchodzących miesiącach będzie można wyświetlać alerty dotyczące rozwiązywania problemów na kartach diagnostycznych i przeglądać statystyki na poziomie domeny. Wszystko to będzie dotyczyć tagowania i współczynnika zgody. Będziemy także mieć możliwość pobrania listy adresów URL i uzyskania dostępu do narzędzi do debugowania zgody Google Tag Assistant, co pomoże nam rozwiązać problemy z konfiguracją.

Jako reklamodawcy powinniśmy sobie zdawać sprawę, że nowe przepisy dotyczące prywatności są na pierwszym miejscu. Banery wyrażające zgodę na pliki cookie dają ludziom większą kontrolę nad tym, w jaki sposób ich dane są wykorzystywane. Tryb zgody zapewnia, że strony internetowe chronią poufność i bezpieczeństwo danych użytkownika, jednocześnie umożliwiając dokładną konwersję i targetowanie.

Warto mieć na uwadze, że jest dostępny również nowy program dla certyfikowanych partnerów z dodatkowym wsparciem przy implementacji tego trybu.

Źródło: Opracowanie własne