Poznaliśmy najsilniejsze marki w Polsce wg Rankingu Best Brands Poland 2024

6 czerwca w Zamku Ujazdowskim w Warszawie odbyła się finałowa Gala 3. edycji Best Brands Poland, podczas której głosem 8 tys. konsumentów wybrano najsilniejsze marki na polskim rynku. “Oscary Marketingu” w 6. kategoriach zostały przyznane markom: Apple, Dyson, Lay’s, Lubella, Nivea, a także OnlyBio.

Tegorocznym badaniem Best Brands Poland objętym zostało aż 40 kategorii produktowych, w którym przebadanych zostało około 400 marek, a swój głos oddało 8 tys. respondentów.  Na podstawie otrzymanych wyników stworzony został ranking w 6. kategoriach tegorocznej edycji Best Brands Poland. Wśród kategorii znalazły się cztery dobrze znane z poprzedniej edycji: Best Overall Brand (główna nagroda, która jednocześnie jest stałym element wszystkich edycji we wszystkich krajach, w których realizowany jest ranking Best Brands), Best Polish Brand, Best Sustainability Brand oraz Best Life Changing Technology Brand, a także dwie nowe: Best Momentum Brand i  Best Beauty & Self-Care Brand. Wybrane kategorie stanowią odzwierciedlenie trendów, które panują na rynku oraz stanowią realne zainteresowanie konsumentów w Polsce. 

“Oscary Marketingu” tegorocznej 3. edycji Best Brands Poland przyznane zostały:

W kategorii Best Overall Brand laureatem została marka, która zbudowała bardzo silną pozycję rynkową, stworzyła trwałą relację z konsumentami i może pochwalić się rozpoznawalnością oraz lojalnością wśród swoich nabywców. Laureatem kategorii zostało: Lay’s (słone przekąski).

W imieniu marki Lay’s nagrodę odebrała Marketing Director snacks Poland & Create for Central Europe and Great Balkans, Pani Anna Mitura

“Oscar Marketingu” w kategorii Best Life Changing Technology Brand przyznany został  marce, której wprowadzone rozwiązania zmieniły codzienne życie konsumentów, a dzięki oferowanym technologicznym innowacjom klientom żyje się przyjemniej oraz wygodniej, co bezpośrednio wpływa także na jakość życia. Laureatem kategorii została marka: Apple (komputery)

W kategorii Best Polish Brand “Oscar Marketingu” przyznany został marce polskiego pochodzenia, która posiada silne udziały rynkowe, a w oczach konsumentów cieszy się dużym zaufaniem oraz bardzo dobrą opinią. Zwycięzcą została marka: Lubella (makarony)

W imieniu marki Lubella nagrodę odebrała Marketing Manager, Pani Paulina Kołodko

Najsilniejszą marką w Polsce w Rankingu Best Brands Poland w kategorii Best Sustainability Brand została marka, która podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska w sposób jawny i transparentny. Wyróżnia się konsekwentnym wdrażaniem ekologicznych i etycznych praktyk, dba o bezpieczeństwo oraz edukuje. Laureatem kategorii zostało: OnlyBio (pielęgnacja włosów)

W imieniu marki OnlyBio nagrodę odebrała Dyrektor ds. Kreacji, Pani Marta Iwanowska-Giler

Zwycięzcą debiutującej podczas tegorocznej edycji Rankingu Best Brands kategorii Best Beauty & Self-Care Brand została marka, której produkty stały się jednym z nieodłącznych elementów życia konsumentów.  Cieszy się zaufaniem, a także lojalnością wśród nabywców. Marką, która otrzymała ”Oscar Marketingu” jest: Nivea (pielęgnacja twarzy).

Nagrodę w imieniu marki Nivea odebrała Dyrektor Sprzedaży NIVEA Polska, Pani Agnieszka Wilk

“Oscar Marketingu”, w ostatniej również debiutującej kategorii tegorocznej edycji Rankingu Best Brands Best Momentum Brand przyznany został marce, której prowadzone działania wyróżniły się kreatywnością i innowacyjnością, a ciągłe doskonalenie strategii marketingowych dopasowanych do dynamicznie zmieniających się warunków pomogło w zbudowaniu lojalności klientów. Laureatem kategorii została marka: Dyson (odkurzacze i roboty sprzątające).

Nagrodę w imieniu marki Dyson odebrał, Country Manager Dyson Polska, Pan Alexander Balashov

Więcej o Laureatach tegorocznej edycji Best Brands 2024 oraz o Gali Best Brands Awards 2024 dostępne jest tutaj: Link