Nagroda przyznawana jest najsilniejszym markom na danym rynku oraz tym, którzy stoją za ich sukcesem. Nazywana powszechnie “Oscarami marketingu” od lat cieszy się wysokim uznaniem i zaufaniem branży oraz silnych partnerów mediowych. Ranking wyróżnia unikalna metodologia badania, łącząca sukces rynkowy marki oraz siłę jej relacji z konsumentem.
Partnerem merytorycznym jest Serviceplan Group, największa niezależna grupa komunikacyjna w Europie, który zainicjował ranking ponad 18 lat temu w Monachium w celu promowania najlepiej zarządzanych marek na rynku niemieckim. W tym roku do tej grupy dołącza Polska i Wielka Brytania.
“Ranking Best Brands sukcesywnie rozwija się na świecie od wielu lat, dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że już czas na polską edycję. Mamy wieloletnie doświadczenie w budowaniu silnych marek i wdrażaniu pozytywnej zmiany w biznesie, dlatego Group One wprowadza tę niezależną międzynarodową nagrodę w obszarze marketingu do Polski razem z Serviceplan Group i GfK. W odróżnieniu od innych tego typu rankingów, tu decydujący głos mają konsumenci a unikalna metodologa badania będzie źródłem cennych informacji o sile i kondycji marek na naszym rynku” – mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.
To nie przypadek, że za Best Brands stoją silni gracze na rynku marketingowym jak Serviceplan Group oraz Group One. Budowanie marki w tak dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości wymaga dużej uważności i obserwacji rynku, innowacyjnego podejścia oraz zintegrowania wszystkich działań, które składają się na jej przewagę konkurencyjną i sukces komunikacyjny.
Uroczysta gala wręczania nagród odbędzie się 7 kwietnia 2022 r. w Warszawie.
Zachęcamy do śledzenia Best Brands w social media:
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/80100782/
Instagram: https://www.instagram.com/bestbrandspoland/
Źródło: opracowanie własne