Reklama outdoorowa wykorzystująca kierunek światła słonecznego

Źródło graficzne: Freepik.com


Źródło: Linkedin Otherway

Kampania „Home Needs More” brytyjskich sklepów Homebase, zrealizowana przez londyńską agencję Otherway, to nowoczesna inicjatywa reklamy outdoorowej. Jest częścią szerokiej strategii „All Your Home Needs”, której celem jest podkreślenie szerokiej gamy produktów ogrodowych, szczególnie z okazji nadchodzącego lata. Sieć sklepów w swojej kampanii wykorzystuje orientację billboardów względem nasłonecznienia.

Proces tworzenia reklam został starannie opracowany, aby w pełni wykorzystać kierunek, w który skierowane są billboardy- na północ lub południe. Dzięki temu, na poszczególnych nośnikach można znaleźć gatunki roślin, których warunki wzrostu są uzależnione od padania promieni słonecznych. To niestandardowe podejście do reklamy outdoorowej ma na celu zwiększenie zaangażowania klientów poprzez dostarczanie spersonalizowanych porad ogrodniczych.

Medialny powrót: obudowa i zaangażowanie

Oprócz reklamy zewnętrznej kampania obejmuje również reklamy telewizyjne, digitalowe oraz w mediach społecznościowych. Jest to powrót firmy Homebase do reklamy telewizyjnej po trzyletniej przerwie, co podkreśla ich zaangażowanie w odbudowę marki oraz promowanie bogatej oferty produktów ogrodowych, dekoracyjnych, DIY i domowych.

Celem kampanii jest wprowadzenie do marki Homebase bardziej zabawnego tonu oraz ponowne zaangażowanie klientów, wykorzystując nostalgiczne i radosne skojarzenia związane z projektowaniem wnętrza domu i ogrodu.

Źródło: Youtube – Homebase TV Advert

Źródło:
https://nowymarketing.pl/home-needs-more-outdoorowa-kampania-reklamowa-brytyjskiej-firmy-homebase-wykorzystujaca-naslonecznienie/