Huawei włączył nową usługę – Huawei Ads, która umożliwia wykorzystanie przestrzeni reklamowych w aplikacjach własnych Huawei oraz udostępnionych przez partnerów zintegrowanych z ich platformą poprzez Ads Kit. Narzędzie Huawei Ads dołącza do Huawei Mobile Services Ecosystem, gdzie wraz z takimi usługami jak Petal Search czy Huawei AppGallery pozwalają na dotarcie do ich użytkowników z dokładną komunikacją.
Huawei w Polsce
Aktualnie na rynku polskim Huawei plasuje się na drugim miejscu zaraz po Samsungu pod względem udziału w rynku smartfonów oraz tabletów z udziałem 22,8% (z danych dostępnych za 01-02.2021r.). Narzędzie oferuje dostęp do ok. 3 mln użytkowników w Polsce, co przekłada się na duży potencjał reklamowy dla przedsiębiorstw, twórców aplikacji czy agencji marketingowych.
Źródło: https://gs.statcounter.com/vendor-market-share/mobile-tablet/poland/#monthly-202101-202102