Źródło graficzne: thinkwithgoogle.com
Na globalnej platformie „Think with Google” zostało opublikowane case study spółki Salestube i Value Media kampanii Performance Max w Google Ads dla sklepów Komfort S.A.
W udostępnionym na stronie „Think with Google” case study opisano jak w ciągu jednego miesiąca kampania składająca się wyłącznie z produktów z niskim poziomem sprzedaży wygenerowano ROAS na poziomie ponad 17 zł na każde wydane 1 zł. Finałowy rezultat kampanii był o ponad 50% lepszy od pierwotnej kampanii, która obejmowała wszystkie dostępne produkty, wskutek czego osiągnięto 11-krotny wzrost przychodów.
Kampania dla sklepów Komfort odniosła wielki sukces dzięki optymalizacji reklam w Performance Max. Zespół Salestube i Value Media przygotował w tym celu wzbogacone algorytmy sztucznej inteligencji, a następnie wykorzystano je we wszystkich kanałach Google, w tym w wyszukiwarce, YouTube, Display, Discover, Gmailu i mapach Google.
Case Study: How one Polish retailer turned its lowest selling products into success with AI dostępne jest na stronie >>Think with Google<<
“Think with Google” – to autorska platforma Google udostępniająca artykuły, badania, case studies związane z reklamą internetową na całym świecie. Treści znajdujące się na platformie stanowią bardzo cenną praktyczną dawkę wiedzy i przeznaczone są dla specjalistów, którzy zajmują się marketingiem online.