Group One rozwija kompetencje MarTech – partnerstwo z Salesforce

SalesTube jako pierwsza agencja marketingowa w Polsce uzyskała tytuł Salesforce Partnera. Naszą rolą będzie pomoc we wdrażaniu narzędzi Salesforce, które pozwalają skalować biznes klientów. 

Czym jest Salesforce

Salesforce jest bezwzględnym liderem na rynku CSR (Customer Relationship Management), którego wartość w 2018 zbliżała się do 50 mld USD. 

Obecnie w ofercie giganta znaleźć można wyspecjalizowane rozwiązania chmurowe do zarządzania sprzedażą, obsługą klienta, zautomatyzowanym marketingiem czy e-commerce takie jak np. Marketing Cloud, Datorama czy Tableau. Współpraca Salesforce i SalesTube w istotny sposób ułatwi adaptację wszystkich tych narzędzi do indywidualnych celów biznesowych klientów. SalesTube jako partner consultingowy, który zna w praktyce zastosowanie i obsługę wszystkich narzędzi, a jednocześnie wyrasta z marketingu, będzie merytorycznym wsparciem we wdrożeniu rozwiązań Salesforce dla biznesu.

Korzyści dla Klientów Group One

“Salesforce Marketing Cloud, Datorama, czy Tableau to potężny zestaw, który może być motorem wzrostu sprzedaży każdego Klienta. Będąc partnerem biznesowym, będziemy doradzać Klientom, jak z tych narzędzi korzystać, ale także, z uwagi na nasze ogromne doświadczenie we wdrażaniu innych technologii, m.in. Google Marketing Platform, jak narzędzia Salesforce powinny być połączone z całym ekosystemem marketingowym Klienta” – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media. 

Źródło: opracowanie własne