Rejestracja na pierwszy MarTech Hackathon już ruszyła
SalesTube powered by hmmh organizuje pierwszy w Polsce Hackathon marketingowo technologiczny. Do wygrania jest łącznie 18 000 zł. Zadaniem uczestników będzie stworzenie rozwiązań, które pomogą konsumentom w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji zakupowych w internecie. Głównym partnerem wydarzenia jest Shopware. Event wspiera technologicznie także Tpay.
Zadaniem uczestników będzie stworzenie rozwiązania, które wesprze odpowiedzialne wybory zakupowe konsumentów. Rejestracja na wydarzenie już ruszyła i potrwa do 3 listopada. Do uczestnictwa mogą zgłaszać się zespoły od 4 do 6 osób lub indywidualni chętni, którzy zostaną połączeni w teamy w dniu rozpoczęcia konkursu. Mile widziani są zarówno studenci jak i osoby z doświadczeniem zawodowym.
Hackathon w słusznej sprawie
Oprócz szansy na wygranie nagrody pieniężnej oraz wsparcia szczytnego celu, na uczestników czeka dawka wiedzy eksperckiej, którą podzielą się specjaliści z zakresu zrównoważonego rozwoju, marketingu, technologii, biznesu i prezentacji. Do współtworzenia wydarzenia organizatorzy zaprosili dwie fundacje pożytku publicznego – Planet Heroes oraz Dignum.
Szczegóły pod linkiem: https://bit.ly/3T0a4YH
Źródło: Opracowanie własne