SalesTube, lider MarTech i e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej został konsultantem w zakresie KPI Matrix — projektu uspójniającego podejście do zbierania i analizowania danych marketingowych, jednej z najbardziej znanych marek w sektorze FMCG na świecie. Agencja przeprowadzi międzynarodowy audyt oraz mapowanie potrzeb na różnych etapach ścieżki zakupowej konsumentów. W efekcie powstaną rekomendacje kluczowych KPI oraz projekt wizualizacji danych, które ułatwią sprawne podejmowanie decyzji biznesowych klientowi w przyszłości.
SalesTube będzie ponadto odpowiedzialny za stworzenie dokumentu “Global Playbook”, który ma stanowić praktyczny przewodnik po rekomendacjach, strategii oraz wdrożeniach dla wszystkich rynków AVON. Ten obszar współpracy agencji z klientem będzie mieć realne zastosowanie w budowaniu kultury organizacji dojrzałej cyfrowo, zarówno w obszarze wykorzystywania, przekazywania jak i adaptowania danych.
Wdrożenie spójnego procesu zapewni Avon International dokładniejszą analizę sytuacji marketingowej w poszczególnych krajach, a także umożliwi bezpośrednie porównanie jej pomiędzy nimi, co docelowo przełoży się na dokładniejsze podejmowanie decyzji biznesowych po stronie klienta.
Prace nad uspójnieniem procesu zbierania i analizy danych prowadzone są równocześnie na wielu rynkach, w tym między innymi: w Polsce, Wielkiej Brytanii, Czechach, Rumunii, Republice Południowej Afryki i na Filipinach.