Snapchat wprowadza nowe rozwiązania – Collab Campaigns

Źródło graficzne: Freepik.com

Snap uruchomił nowy pakiet rozwiązań reklamowych o nazwie Creator Collab Campaigns, który ma ułatwić markom współpracę ze społecznością twórców platformy.

Pakiet zawiera interfejs Creator Discovery API, który ma usprawnić proces identyfikacji dostępnych twórców. Ponadto marki mogą teraz umieszczać brandowe treści w historiach inspirowanych przez twórców. Nowy tag płatnego partnerstwa umożliwia twórcom łatwiejsze oznaczanie brandowych treści jako płatnej promocji.


Źródło: Snapchat

Ułatwiając współpracę marek  z twórcami, Snapchat próbuje zwiększyć zainteresowanie reklamodawców w czasie, gdy marketing influencerów rozwija się w porównaniu z innymi płatnymi reklamami społecznościowymi. Zarządzanie relacjami z twórcami może być wyzwaniem dla marketerów, dlatego zestaw rozwiązań zaprojektowanych z myślą o usprawnieniu relacji twórcy z marką może okazać się cenny. W pakiecie znajduje się interfejs Creator Discovery API, który umożliwia partnerom zewnętrznym przeszukiwanie listy kreatywnych Snap według takich wskaźników, jak imię i nazwisko, nazwa użytkownika, wiek, biografia i liczba obserwujących. Poza tym twórcy będą mieli także możliwość udostępniania dodatkowych danych dotyczących relacji, wyróżnień i statystyk odbiorców.

Źródło:

https://www.marketingdive.com/news/snap-creator-collab-campaign-ads-snapchat-influencers/696963/