Zmiany na rynku dostawców telewizyjnych
Duże zmiany czekają nas na rynku dostawców telewizyjnych. Od 1 stycznia 2021 roku Polsat Media będzie wyłącznym reprezentantem handlowym Telewizji Puls (Puls + Puls2) w zakresie sprzedaży spotów reklamowych. Przez ostatnie 10 lat partnerem handlowym Telewizji Puls była firma TVN Media.
Układ sił dostawców telewizyjnych
Przejście TV Puls do Polsatu zmieni też układ sił na rynku wszystkich dostawców telewizyjnych. TV Puls po wielu latach rozwoju kanałów ma w tej chwili aż 6% udziałów w rynku telewizyjnym. Stanowi też większą siłę w generowaniu GRPsów w grupie All 16-49 niż TVP1 oraz większą niż TVP2.
Przejście duetu Puls + Puls2 może pociągnąć za sobą także w związku z tym np. bliżej nieokreślone zmiany kosztowe, indeksowe oraz organizacyjne.