View Counts na Twitterze
22 grudnia 2022 roku, na koncie dyrektora generalnego Twittera, pojawił się wpis informujący o wprowadzeniu nowej funkcji, która ma za zadanie informować, ile razy tweet został wyświetlony przez użytkowników platformy.
Jak napisał Musk, ponad 90% użytkowników aplikacji czyta publikowane treści, ale nie wchodzi z nimi w żadną interakcję – nie odpowiada i nie lajkuje.
Do tej pory Twitter liczył wyświetlenia tweetów, ale były to dane dostępne jedynie w panelu analitycznym. Po zmianach każdy użytkownik może zobaczyć jaką popularnością oraz zasięgiem, cieszy się dany wpis.
Zgodnie z opinią użytkowników aplikacji nowe rozwiązanie skierowane jest głównie do inwestorów i reklamodawców.
Źródło 1: https://www.marketing-beat.co.uk/2022/12/23/twitter-impression-view-count/
Źródło 2: https://twitter.com/elonmusk/status/1605957811162054656