Unilever i Sky zachęcają branżę reklamową do przeciwdziałania powstawaniu zmian klimatycznym

Sky i Unilever rozpoczęły współpracę ze Stowarzyszeniem Reklamowym (Advertising Association – AA), aby stawić czoła śladowi węglowemu w branży reklamowej.

W tym celu powstała inicjatywa AdGreen, której główną ideą jest  eliminowanie negatywnego wpływu produkcji reklam na środowisko.

Jaki jest cel inicjatywy AdGreen?

Celem nowo powstałej inicjatywy jest pomiar śladu węglowego produkcji reklam oraz wzmocnienie pozycji branży w zakresie redukcji emisji i dążenia do zerowej emisji dwutlenku węgla w przyszłości.

Od 2021 r. AdGreen ma zapewniać narzędzia i usługi umożliwiające wszystkim specjalistom ds. reklamy ulepszenie sposobu tworzenia zasobów kampanii dla lepszej przyszłości klimatycznej.

Źródło: https://www.marketingweek.com/sky-unilever-ad-industry-climate-change/, https://www.adassoc.org.uk/