Managing Director SalesTube, Joanna Czekaj opowiada o obecnej sytuacji w branży, roli lidera w kształtowaniu wizerunku kobiet w e-commerce i planach rozwoju SalesTube:
„Moi klienci powiedzieliby, że dla e-commerce jest zawsze trudny i wymagający czas. Tu zmienna jest jedyną stałą. Dlatego kluczowa jest zdolność do szybkiej adaptacji. Poradzą sobie biznesy, które się tego nie boją i które do tego przywykły. Są oczywiście przykłady kategorii, które będą miały łatwiej i trudniej, ale w każdej z nich znajdzie się ten, który będzie pionierem. Kto zrobi to szybciej, sprawniej i z lepszym efektem”.
Trendy e-commerce na najbliższe miesiące
W wywiadzie szefowa SalesTube porusza kwestie najbliższej przyszłości e-commerce. Jej zdaniem królować będzie optymalizacja działań i jeszcze lepsze dopasowanie oferty i platformy do potrzeb użytkownika. Do tego już możemy zauważyć zwiększone zapotrzebowanie na ekspertów, ale wzrośnie liczba szkoleń i potrzeba ciągłego dokształcania. Nie uda się zaadresować tego wszystkiego od razu, dlatego konieczna jest inwestycja w wiedzę, a nawet przebranżowienie.
Pełen wywiad do przeczytania w Nowym Marketingu.