Wrzesień to miesiąc, który w świecie Google przyniósł wiele ciekawych zmian i nowości. Te najważniejsze zebraliśmy i wypunktowaliśmy w jednym miejscu.
Zapraszamy do zapoznania się z nimi:
- Zgodnie z zapowiedziami wraz z końcem września wszystkie eksperymenty i personalizacje w Google Optimize zostały wyłączone, co oznacza, że usługa ta po 5 latach funkcjonowania została w pełni wycofana.
- W Google Ads zostały wprowadzone 2 narzędzia oparte na AI: automatycznie tworzone kreacje i tryb konwersacyjny. Obydwa rozwiązania mają pomagać marketerom skutecznie docierać do jeszcze większej ilości potencjalnych klientów.
- W ostatnim czasie odbyło się wydarzenie Google Cloud Next, podczas którego ogłoszono nowe produkty i przedstawiono success stories wybranych klientów. Podsumowanie tego wydarzenia zostało opisane na blogu Google Cloud: Link
- Google zaktualizował zasady dotyczące treści politycznych – reklamodawcy przekazów politycznych nie będą już mogli bez wyraźnego oznaczenia publikować treści wykorzystujących sztuczną inteligencję.
Źródła:
https://support.google.com/optimize/answer/12979939?utm_source=analytics_linkedin&utm_medium=social&utm_campaign=4daysoptimizesunset_092623
https://support.google.com/google-ads/answer/14079753?utm_source=gads_linkedin&utm_medium=social&utm_campaign=dmexco_post1_09202023
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/google-zasady-reklam-politycznych-koniec-sztuczna-inteligencja