Google wprowadziło nowe funkcje, które pozwalają na jeszcze lepsze zarządzanie kampaniami przy pomocy automatycznych strategii bidowania.
Lepszy symulator docelowego CPA, docelowego ROAS oraz budżetu
Do tej pory symulator stawek pokazywał dane tylko za ostatnie 7 dni. Wskazywał też, co mogłoby się zdarzyć, gdyby w kampanii była ustawiona inna stawka docelowa, pod którą kampania ma być optymalizowana. Teraz w symulatorze będą dostępne dane prognozowane na następne 90 dni. Umożliwi to specjalistom lepsze planowanie zmian w strategiach bidowania, czyli jeszcze lepszą optymalizację kampanii.
Ulepszone funkcje raportowania
Dostęp do danych dotyczących strategii bidowania jest teraz dużo łatwiejszy i wygodniejszy, dzięki czemu specjaliści mogą analizować wszelkie dane odnośnie skuteczności aktualnych ustawień strategii bidowania w jednym miejscu.
Źródło: https://support.google.com/google-ads/answer/10253778