Nowy zestaw narzędzi od Meta — Advantage+


Już niedługo Meta będzie wdrażać nowe funkcje reklamowe, które są kolejnym dużym krokiem technologicznym. Nowe narzędzie ma na celu poprawić wydajność, co pozwoli na realizacji bardziej ambitnych celów przy mniejszym nakładzie pracy

Na  czym polega innowacyjność nowego portfelu narzędzi od Meta

Meta Advantage + już w drugiej połowie 2022 roku wdroży nowości w optymalizacji reklam w Business Menadżerze w trzech obszarach:

Optymalizacji: a zwłaszcza poprawy i utrwalaniu wyników – o 15% niższy koszt instalacji w przypadku stosowania zautomatyzowanych reklam, o 37% niższy koszt dodatkowych konwersji w rozszerzonym targetowaniu szczegółowym, o 17,3% niższy średni koszt CPA.

Personalizacji: o 99% zwiększenie rozpoznawalności marki, a zapamiętywania reklam o 3%, niższy koszt CPA reklam materiałów dynamicznych

Efektywności: sam algorytm będzie dokładniej uczyć się  i analizować działania użytkowników, tym samym wykorzystując automatyzację do usprawnienia kluczowych części procesu.

Źródło: opracowanie własne