Projekt, który ujrzał światło dzienne w ostatni poniedziałek lipca (27.07.2020) zapoczątkowany został przez World Out of Home Organization.
Cel kampanii #OurSecondChance
Jego celem jest zrzeszenie największych firm z sektora DOOH na całym świecie we wspólnej kampanii oraz udowodnienie siły przekazu Outdooru, jako globalnego medium zasięgowego.
Głównym impulsem do rozpoczęcia tego projektu było znoszenie obostrzeń związanych z pandemią COVID-19, a co za tym idzie, powrót społeczeństwa do przestrzeni miejskich.
Do kampanii przyłączyły się firmy z 6 kontynentów (Europy, Azji, Afryki, Ameryki Północnej/ Południowej, Australii i Oceanii). Dzięki wspólnemu działaniu, każda ze współpracujących agencji ma teraz czas aby zademonstrować swoje możliwości w kluczowym momencie dla całego świata. Każda z nich przekazała na cel tej kampanii swoje powierzchnie reklamowe za darmo.
Każda z kreacji wykorzystanych w kampanii nawiązuje do postrzegania świata w 2021 roku, określania priorytetów czy aspiracji. Kreacje mają na celu wzbudzenie refleksji nad sprawami istotnymi dla społeczeństwa, jak i planety.
W Polsce do projektu przyłączyła się firma Screen Network.